Hier is het nieuwe draadje voor 2025. Distortions Unlimited heeft dit jaar tot nu toe twee nieuwe rekwisieten geplaatst. Ik weet zeker dat we er nog veel meer zullen zien naarmate we dichter bij de Transworld 2025 Show komen 
Ik woon in Kansas City en ben van plan om dit jaar te gaan!#HaunterGoals om Transworld bij te wonen en de DU-stand te bezoeken.
Oei! Het wordt steeds moeilijker voor mij om klant van hen te blijven. Ik hou van de spullen, absoluut. Ik weet zeker dat ze geldige redenen hebben, bijvoorbeeld de verzendkosten, maar binnenkort vallen ze buiten mijn prijsklasse.Het is duidelijk dat ik van Distortions hou. Ik ben niet blij met de enorme prijsverhoging die gisteren plaatsvond. Ik heb de goblin uitgesteld tot ik hem in een paar Transworld-video's zag. Hij ging van $659 naar $728. Zelfs de normale legenderekwisieten, zoals de pompoenheks en de monsterlegende, kosten nu $648.
Ik heb de mummie bemachtigd toen deze uitkwam voor 639. Mijn mond viel open toen ik 728 zag! Ik ben blij dat ik niet heb gewacht.Het is nu zo'n beetje buiten mijn bereik, nu de Canadese dollar daalt, de verzendkosten stijgen en Distortions hun prijzen zo veel verhoogt. Ik kocht vorig jaar rond deze tijd de Pumpkin Witch voor $790 CAD en het is bijna 20% meer, dus $939. Dan was de verzending nog eens $100 USD en dat is dit jaar waarschijnlijk meer. Dus de prop van vorig jaar kost meer dan $1.000. Het enige "goede" was dat het duty free was, maar wie weet of dat zal veranderen met een vergeldingshandelsoorlog.
Ik worstelde vorig jaar met de kwaliteit van sommige Home Depot-spullen, dus ik heb besloten om de prijzen van Distortions te besteden om iets te hebben dat 1) niemand anders in mijn stad zal hebben en 2) iets dat ik beschouw als een investeringsstuk. Dat gezegd hebbende, een prijsstijging van $100 overnight is schokkend. Ik denk nog steeds dat de grafstenen van Home Depot de absolute beste waarde zijn van alle plaatsen, dus ze krijgen mijn geld daarvoor, zonder twijfel.Mijn Halloween-budget is niet meer wat het vroeger was, dus ik heb gewacht met bestellen bij Distortions totdat ik de volledige lijn van zowel Distortions als Home Depot had gezien. Ik moet dit jaar extreem kieskeurig zijn in wat ik koop, ik heb niet alleen budgetbeperkingen maar ook opslagbeperkingen, dus ik wilde zien wat iedereen voor Halloween beschikbaar zou hebben voordat ik een substantiële aankoop deed. Ik heb de bewuste beslissing genomen om af te zien van de nieuwe releaseprijs om er zeker van te zijn dat ik niet verdrietig zou zijn als ik iets anders zou missen. Een berekend risico, maar een dure beslissing.
De show lijkt redelijk goed bezocht te worden. Lijkt rustiger te zijn dan vorig jaar. Sommige verkopers zijn echter altijd drukWordt de show goed bezocht? Ik heb video's bekeken en het lijkt erop dat het niet zo druk was als voorgaande jaren. Zijn mensen voornamelijk aan het rondkijken of worden er aankopen gedaan? Hartelijk dank voor het plaatsen van de foto's. Ik probeerde dit als antwoord te plaatsen op @Spinechiller, maar om de een of andere reden lukte dat niet. Het ligt waarschijnlijk aan mij. Maar nogmaals hartelijk dank voor de foto's.
Hier zijn een paar extra foto's van de goblin. Ik hoop dat dit helpt.Kun je bruin/paars zien op de goblin? Elke video is vervaagd vanwege het stomme groene licht erop.