Dat ziet er geweldig uit. Ik hoorde dat ze ook wat merchandise doen voor FNaF: Security Breach (niet alleen shirts en hoeden), hoewel het een beetje laat lijkt om merchandise te doen op basis van een game van een jaar geleden
Imo wordt alles van 2014 tot het einde van Morbid beschouwd als goedkope, namaak plastic rommel gemaakt met een lijmpistool en flinterdunne stof.
Ik vind de Security Breach-merchandise irrelevant voor Spirit Halloween. Spencer's verkoopt een verscheidenheid aan merchandise van vele soorten media. Het meeste wordt niet overgebracht naar Spirit-winkels en zo ja, dan wordt het meestal opzij gezet.
Maar wat deze mok voor mij liet opvallen, is dat ze een onafhankelijke artiest hebben ingehuurd voor het artwork, wat Spirit deed voor de Killer Klowns-merchandise, horrorfilm-merchandise en de Crouchy/Night Crawler-merchandise. Die eindigden allemaal met een grote lijn merchandise, variërend van kleding tot decoraties.
De kunststijl ziet eruit als iets dat ontworpen zou zijn voor Spirit Halloween. Het ziet er erg sinister uit in vergelijking met andere FNAF-merchandise, waarvan de meeste zijn gemaakt om kinderen aan te spreken.