Halloween Forum banner
21 - 40 of 1,600 Posts
Discussion starter · #22 ·
Is hij niet ook een enorme spirit-fanboy?
Dat zou ik niet zeggen, hij is eigenlijk best kritisch. Ik herinner me dat hij boos werd op Monty en Mr. Punchy.

Ik zou zeggen dat hij de voorkeur geeft aan Spirit Halloween omdat ze animatronics verkopen die hem aanspreken, maar hij was vorig jaar onder de indruk van Party City.

Widow animatronic heeft een kans van 99,99999999% om dit jaar online weer op voorraad te zijn. Lil Skelly Bones zal waarschijnlijk ook alleen online verkrijgbaar zijn. We gaan dit jaar ook Stuffed Dummy, Klowns Popcorn Statue en de twee Sam knuffels terugzien in de winkels.
Ja, de Unmasked Sam knuffel en een paar andere tafelartikelen hebben een tijdje geleden nieuwe foto's gekregen met een blauwe achtergrond.

De nieuwe versie van de Good Guys Doll is nu beschikbaar op de site:

Eens. De laatste exclusieve heks die ze deden was in 2018. Er is meer originaliteit nodig in de line-ups.
Technisch gezien was er vorig jaar ook die statische zwaaiende heks, hoewel die niet in de thema's zat. Hij kan echter wel geanimeerd worden met het zwaaimechanisme.

Een van mijn favoriete Spirit-rekwisieten is toevallig een heks, en een die ik hoop dat ooit terugkeert: Grinning Gertrude

Zo ziek van clowns, waarom kunnen we niet meer heksen hebben?
Ik wil weten wie van jullie deze clown-ding alleen steunt??! Want er kunnen niet zoveel mensen zijn die deze dingen leuk vinden.

Ik heb één ding te zeggen....STOP ERMEE!!

OK, niet echt, maar ik denk dat het gewoon een makkelijke manier is om te doen, want buiten een paar gelicentieerde clowns kun je gemakkelijk een enge clown creëren, & ze verkopen duidelijk, maar je zou ook gemakkelijk een niet-gelicentieerde vampier, wezens, enge dingen in het algemeen kunnen creëren.

Weten we wat de tafelbladen teruggeven?

Ik hoop dat de side-stepper serie wordt voortgezet. Ik begrijp niet waarom er nog geen Shorty is gemaakt.
Op basis van de foto's die tot nu toe een bijgewerkte blauwe achtergrond hebben gekregen, zou ik zeggen:

Slim Sidestepper
Sam Pumpkin Standbeeld
Sam Lantaarnpaal Standbeeld
Crouchy Pluche
Skelly Bones Pluche
Sam Pluche
Unmasked Sam Pluche
Trick r Treat Bus Foto

Uiteraard zullen er meer zijn.

Spencer's doet wat FNAF-merchandise en met de nieuwe FNAF-film die gemaakt wordt, heb ik het gevoel dat Spirit Halloween misschien wel wat nieuwe FNAF-spullen voor Halloween gaat uitbrengen.
View attachment 774991
Als ze dat doen, ben ik er zeker van dat de kwaliteit veel beter zal zijn dan die namaak-rommel die Morbid een paar jaar geleden uitbracht.

Als ze het doen, ben ik er zeker van dat het van veel betere kwaliteit zal zijn dan die namaak-achtige rommel die Morbid een paar jaar geleden uitbracht.
Imo wordt alles van 2014 tot het einde van Morbid beschouwd als goedkope, namaak plastic rommel gemaakt met een lijmpistool en flinterdunne stof.

Discussion starter · #39 · (Edited)
Dat ziet er geweldig uit. Ik hoorde dat ze ook wat merchandise doen voor FNaF: Security Breach (niet alleen shirts en hoeden), hoewel het een beetje laat lijkt om merchandise te doen op basis van een game van een jaar geleden

Imo wordt alles van 2014 tot het einde van Morbid beschouwd als goedkope, namaak plastic rommel gemaakt met een lijmpistool en flinterdunne stof.
Ik vind de Security Breach-merchandise irrelevant voor Spirit Halloween. Spencer's verkoopt een verscheidenheid aan merchandise van vele soorten media. Het meeste wordt niet overgebracht naar Spirit-winkels en zo ja, dan wordt het meestal opzij gezet.

Maar wat deze mok voor mij liet opvallen, is dat ze een onafhankelijke artiest hebben ingehuurd voor het artwork, wat Spirit deed voor de Killer Klowns-merchandise, horrorfilm-merchandise en de Crouchy/Night Crawler-merchandise. Die eindigden allemaal met een grote lijn merchandise, variërend van kleding tot decoraties.

De kunststijl ziet eruit als iets dat ontworpen zou zijn voor Spirit Halloween. Het ziet er erg sinister uit in vergelijking met andere FNAF-merchandise, waarvan de meeste zijn gemaakt om kinderen aan te spreken.

21 - 40 of 1,600 Posts