Halloween Forum banner
21 - 40 of 265 Posts
Ja, dat is me ook opgevallen. Als je iets wilt, leg het dan in je winkelwagen en wacht op gratis verzending.

Ik heb zelfs een creditcard via hen gekregen. De beloningen zijn redelijk en de aanmeldingsbonus was het waard.
Ik had een van hun creditcards, maar vanwege de bank die ze gebruiken, Comenity Bank, heb ik hem na ongeveer 9 maanden opgezegd. Om wat voor reden dan ook kreeg de bank het nooit voor elkaar... toen ik hem wilde gebruiken, was hij voor altijd geblokkeerd. Toen ik me wilde aanmelden om te zien wat er aan de hand was, kon ik me ook nooit aanmelden. Ik heb vroeger bij een bank gewerkt en soms, hoewel het de logica tartte, als een account meerdere problemen had, bleef je gewoon problemen houden. Maar ja, de aanmeldingsbonus was erg leuk en stelde me in staat om $100 korting te krijgen op een artikel dat ik kocht. Uiteindelijk waren de hoofdpijn en de tijd die het me kostte het niet waard.

Oh, ik zie dat de doodshoofdmot-ornamenten/clips terug zijn. 😧 Ik wilde ze vorig jaar hebben, maar heb ze gemist. Weet iemand wanneer de volgende gratis verzendactie is? Ik zit in een rare leegte waar ik dingen kan kopen, maar nooit promotionele e-mails van ze ontvang, dus ik weet alleen van verkopen als ik hun website bekijk.

Oh, ik zie dat de doodshoofdmot-ornamenten/clips terug zijn. 😧 Ik wilde ze vorig jaar hebben, maar greep mis. Weet iemand wanneer de volgende gratis verzendactie is? Ik zit in een rare leegte waar ik dingen kan kopen, maar nooit promotie-e-mails van ze ontvang, dus ik weet alleen van verkopen als ik op hun website kijk.
Als je een account hebt bij Grandin, probeer ze dan in je winkelwagen te leggen. En laat ze daar liggen. Soms geven ze je een gratis verzendcoupon omdat je items in je winkelwagen hebt laten liggen. Er zijn momenten waarop de promoties van Grandin Road zeggen dat Halloween Haven is uitgesloten, maar dat is niet altijd waar. Blijf gewoon de promocode invoeren wanneer je een soort coupon krijgt voor gratis verzending of 20% korting. Deze strategie heeft voor mij gewerkt en ik was soms aangenaam verrast met gratis verzending. Maar niet altijd.

Yep. Heb iets in mijn winkelwagen geplaatst en had de volgende ochtend een gratis verzendaanbieding. Werkt misschien niet altijd, maar is zeker je beste kans.

Misschien te snel gesproken. De gratis verzending toonde geen uitsluitingen, maar werkte niet met het artikel. Via de chat zei een persoon dat het was uitgesloten. Dat is me nog nooit overkomen. Misschien worden ze strenger. Ik kan ook strenger worden met mijn discretionaire uitgaven.

Misschien te vroeg gesproken. De gratis verzending toonde geen uitsluitingen, maar werkte niet met het artikel. Gebruikte de chat en de persoon zei dat het was uitgesloten. Dat is nog nooit eerder gebeurd. Misschien worden ze strenger. Ik kan ook strenger worden met mijn discretionaire uitgaven.
Een medewerker van de klantenservice vertelde me dat verschillende klanten ook verschillende aanbiedingen/promotiecodes krijgen. In de loop der jaren heb ik gemerkt dat retourartikelen niet zo snel meer uitverkopen als in het eerste jaar dat ze op de website beschikbaar kwamen. Een geduldige verzamelaar kan dingen met mooie kortingen krijgen. Grandin Road heeft meerdere items die jaar na jaar terugkomen. Het is niet zoals Home Depot, waar het maar een of twee jaar beschikbaar is. Grandin Road heeft normaal gesproken dingen 2 tot 4 jaar beschikbaar. Niet altijd, maar als ze snel uitverkopen, zullen ze het volgend jaar weer aanbieden. Dit is slechts mijn ervaring en niet de wet. Lol.

Misschien te vroeg gesproken. De gratis verzending toonde geen uitsluitingen, maar werkte niet met het artikel. Gebruikte chat en persoon zei dat het was uitgesloten. Dat is nog nooit eerder gebeurd. Misschien worden ze strenger. Ik kan ook strenger worden met mijn discretionaire uitgaven.
Ik krijg vandaag gratis verzending met deze aanbiedingscode XXW64215. De aanbieding is 20% korting plus gratis standaard verzending op Grandin Road, maar de aanbiedingscode was alleen geldig voor gratis verzending op de Halloween-motclips. Ik vroeg hoeveel ik zou besparen en de klantenservicemedewerker zei dat het $12,95 was. Succes!

Ik heb het ook gekregen, en het werkt voor het artikel dat ik in mijn winkelwagen had. Weet je, het artikel in mijn winkelwagen waarvoor ze me een “exclusieve” code voor gratis verzending voor eenmalig gebruik hebben gestuurd voor het artikel in je winkelwagen dat niet zou werken :ROFLMAO:

Ik wacht nog steeds op een coupon... Alles is uitgesloten van Halloween. Ik had misschien moeten bestellen toen ze gratis verzending aanboden. Ik voel me als een gokker die wacht op een betere hand.
Geduld, Grashopper…geduld!🤗😉
In voorgaande jaren doet Grandin Road zijn sneak preview in de eerste 10 dagen van juli… dan kun je beginnen met gratis verzending/kortingen. Grandin Road Halloween 2023 komt eraan. Ik probeer niet neerbuigend te zijn…ik ben zo zo enthousiast over de nieuwe onthulling!

Geduld, Grashopper…geduld!🤗😉
In voorgaande jaren doet Grandin Road hun sneak preview de eerste 10 dagen van juli… dan kan men beginnen met gratis verzending/kortingen. Grandin Road Halloween 2023 komt eraan. Ik probeer niet neerbuigend te zijn…ik ben zo zo enthousiast voor de nieuwe onthulling!
OMG!!! Ik ben zo klaar voor GR 2023.
Een sneak peek catalogus verschijnt meestal eind juni in de brievenbus.

Ik herinner me dat er vroeger iemand op deze website was die de links naar de nieuwe merchandise kon ophalen voordat ze live gingen. Herinnert iemand zich dat nog? Ja, GR heeft niet meer de selectie die het vroeger had, maar de catalogus is nog steeds fantastisch. Hoewel de prijs een beetje gek is, kijk ik ernaar uit om de death moth tree clips te ontvangen en ze op mijn Halloween-boom te plaatsen. Vroeger waren er een of twee mensen hier die zoveel van GR kochten dat ze een gratis Halloween-cadeau per post ontvingen voordat Halloween Haven openging. Doet GR dat nog steeds?

Ik herinner me dat er vroeger iemand op deze website was die de nieuwe merchandise-links kon ophalen voordat ze live gingen. Herinnert iemand zich dat nog? Ja, GR heeft niet meer de selectie die het vroeger had, maar de catalogus is nog steeds fantastisch. Hoewel de prijs een beetje gek is, kijk ik ernaar uit om de death moth tree clips te ontvangen en ze op mijn Halloween-boom te zetten.
Er waren vroeger een of twee mensen hier die zoveel van GR kochten dat ze een gratis Halloween-cadeau per post ontvingen voordat Halloween Haven openging. Doet GR dat nog steeds?
Ik koop al een paar decennia bij Grandin Road! Auw… dat doet pijn om toe te geven! Ik herinner me de tijden dat Martha Stewart een aantal van haar producten in de catalogus had staan. Ik ontvang 2 tot 3 keer per jaar cadeaubonnen van $50, als ik ze toevoeg aan 20% korting en gratis verzending, kun je een behoorlijk bedrag besparen. De prijzen gaan omhoog, zoals in alle sectoren van de detailhandel. Hun producten behouden hun waarde op de tweedehandsmarkt, dus dat is er. Dat is tenminste het argument dat ik gebruik met mijn man!😏

21 - 40 of 265 Posts