Halloween Forum banner
301 - 320 of 1,006 Posts
Dat kan ik zien, maar wat Mike en ik willen weten is dat de oorspronkelijke poster impliceerde dat de zeeduiker en de zeekapitein terugkwamen met een aantal nieuwe functies. Zo ja, wat zijn die nieuwe functies? Die links zijn van de rekwisieten van vorig jaar.
Hij bedoelde nieuwe foto's van functies. De rekwisieten van Lowe hebben meestal een stockfoto met tekst waarin hun functies worden vermeld. Hij bedoelde dat er nieuwe van deze foto's zijn. Tenminste, zo heb ik het begrepen.
Zo heb ik het ook begrepen. Ik zie gewoon niet dat een van beide vorig jaar daadwerkelijk uitverkocht was, dus ik betwijfel of ze een soort upgrade op hen hebben gedaan, en restvoorraad terugbrengen plus wat extra om aan een bepaalde voorraadhoeveelheid te voldoen.

Zag iemand anders dit? MSN.

Ik hoop dat het niet in de buurt van mij is. 🤞
Lowes sluit al hun winkels voor Pasen, maar gezien de bron MSN, geen financiële site zoals FT of Wall Street Journal, en de auteur, die beweert een soort business consultant te zijn, en mogelijk in Zuid-Afrika woont, is het dan echt waar of sluiten ze een paar winkels die vuilnisbelten zijn of in gebieden die gevoelig zijn voor winkeldiefstal, zoals elke andere retailer in de VS, of ze het nu toegeven of niet?

Zij is ook de auteur van zulke spraakmakende stukken als

De 9 meest beroemde paarden in de Amerikaanse geschiedenis

9 Zeldzaamste boswezens die zich in de VS verstoppen

9 Staten met het meeste vee dat de Amerikaanse rundvleesproductie domineert

Lowes sluit al hun winkels voor Pasen, maar gezien de bron MSN, niet een financiële site zoals FT of Wall Street Journal, en de auteur, die beweert een soort business consultant te zijn en mogelijk in Zuid-Afrika woont, is het dan wel echt waar of sluiten ze een paar winkels die vuilnisbelten zijn of in gebieden liggen die gevoelig zijn voor winkeldiefstal, zoals elke andere retailer in de VS, of ze het nu toegeven of niet?

Ze is ook de auteur van zulke spraakmakende stukken als

De 9 meest beroemde paarden in de Amerikaanse geschiedenis

9 zeldzaamste boswezens die zich in de VS verstoppen

9 staten met het meeste vee dat de Amerikaanse rundvleesproductie domineert
Dat is FAKE News!

Ik kan zien dat Lowe's een aantal van zijn kleinere of minder winstgevende winkels sluit. Dat is gewoon goed zaken doen en met de tarieven en de inflatie zie ik dat veel bedrijven op dit moment de broekriem aanhalen. Ik betwijfel of het in mijn buurt zal zijn, aangezien ik niet in een erg landelijk gebied woon, maar ik denk dat ik over een aantal in North Carolina heb gelezen die werden gesloten.

Alle Lowe's-winkels in Utah sluiten op paaszondag. Ik geloof dat dit voor het hele bedrijf geldt. Dit is geen nepnieuws, aangezien dit naar verluidt het zesde jaar op rij is dat ze dit doen.

De volgende winkels zijn met Pasen gesloten, volgens USA Today.

• Target
  • Costco
  • Lowe’s
  • T.J. Maxx
  • Marshall’s
  • HomeGoods
  • Macy’s
  • Nordstrom
  • Nordstrom Rack
  • JCPenney
  • Kohl’s
  • Belk
  • Burlington
  • Office Depot
  • Office Max

Vorig jaar vond ik de prijzen van Lowe's slecht, maar het stoorde me niet zo veel, aangezien ik dingen als de kapitein en de duiker met 75% korting kon krijgen, maar dit jaar is het gewoon belachelijk, $600 voor de bone collector is pure waanzin, vooral voor een prop in zijn tweede jaar. Mensen beweren dat er tarieven zijn, wat heel goed het geval kan zijn, maar gezien het feit dat Lowe's al een paar keer de kraken en de duiker heeft bijbesteld, durf ik te wedden dat deze props al geproduceerd zijn en in de VS liggen, aangezien ze normaal gesproken 80% van hun line-up in juni online uitbrengen.

Vorig jaar vond ik de prijzen van Lowe's slecht, maar het stoorde me niet zo erg, aangezien ik dingen als de kapitein en de duiker met 75% korting kon krijgen, maar dit jaar is het gewoon belachelijk, $600 voor de bottenverzamelaar is pure waanzin, vooral voor een prop in zijn tweede jaar. Mensen beweren dat er tarieven zijn, wat heel goed het geval kan zijn, maar gezien het feit dat Lowe's al een paar keer de Kraken en de duiker heeft bijbesteld, durf ik te wedden dat deze props al geproduceerd zijn en in de VS liggen, aangezien ze normaal gesproken 80% van hun line-up in juni online uitbrengen.
De prijzen van Lowe's voor hun seizoensartikelen zijn de reden waarom het meeste van mijn decoratiegeld naar andere winkels gaat die artikelen verkopen die aanzienlijk goedkoper zijn en vaak van betere kwaliteit.

Ik vond een paar grafstenen van Lowe's de afgelopen twee seizoenen leuk, maar heb ze uiteindelijk teruggebracht. Ik kon vijf grafstenen van goede kwaliteit bij Home Depot krijgen voor dezelfde prijs als twee van Lowe's. Als hun prijzen dit jaar nog verder stijgen, is dat geen goed teken voor mij om dit jaar weer veel te kopen.

De prijzen van Lowe's voor hun seizoensgebonden artikelen zijn de reden waarom het meeste van mijn decoratiegeld naar andere winkels gaat die artikelen verkopen die aanzienlijk goedkoper zijn en vaak van betere kwaliteit.

Ik vond een paar grafstenen van Lowe's de afgelopen twee seizoenen leuk, maar heb ze uiteindelijk teruggebracht. Ik kon vijf goede grafstenen krijgen bij Home Depot voor dezelfde prijs als twee van Lowe's. Als hun prijzen dit jaar nog hoger worden, voorspelt dat niet veel goeds voor mij om dit jaar weer veel te kopen.
Ja, je kreeg er 5 voor dezelfde prijs, maar je kunt de twee op geen enkele manier vergelijken. De grafstenen van Lowe's waren vorig jaar geweldig. Naar mijn mening de prijs zeker waard.

Ja, je kreeg er 5 voor dezelfde prijs, maar je kunt de twee op geen enkele manier vergelijken. De grafstenen van Lowe's waren vorig jaar geweldig. Naar mijn mening de prijs meer dan waard.
Ze zijn vergelijkbaar in die zin dat Lowe's twee keer zoveel of meer zou vragen voor dezelfde kwaliteit als die van HD. Ja, de obelisk was mooi, maar hij kostte ook $150. Voor degenen die dat willen betalen, was het een goede koop.

Kan iemand mij een definitief antwoord geven over wie de vrouwelijke pestdokter heeft gemaakt. Ik hoor steeds verschillende dingen. Het is Gemmy! Nee, het is een nieuw bedrijf, maar we kunnen nog niet zeggen wie het is. Ik weet niet wat juist is of dat iemand het weet. Help alsjeblieft.
Ziet eruit als PAC, ziet er zeker uit als iets dat ze zouden maken.

301 - 320 of 1,006 Posts