Halloween Forum banner
121 - 140 of 321 Posts
Ik zou die reaper stoel geweldig vinden. Ik heb altijd al een "Halloween" stoel gewild om in te zitten terwijl ik snoep uitdeel aan de kinderen in plaats van mijn klapstoel te gebruiken. Maar $500 is een beetje veel, ik wil er niet zo graag een. Hij ziet er cool uit, maar lijkt zwaar te zijn, heel zwaar en gemaakt van hars. Ik zou hem uiteindelijk kapot maken door hem te verplaatsen, en dan zou mijn teleurstelling onmetelijk zijn en mijn dag zou verpest zijn.

Ik zou die zeisstoel geweldig vinden. Ik heb altijd al een "Halloween"-stoel gewild om in te zitten terwijl ik snoep uitdeel aan de TOT'ers in plaats van mijn opvouwbare stoel te gebruiken. Maar $500 is een beetje veel, ik wil er niet zo een. Hij ziet er cool uit, maar lijkt zwaar te zijn, erg zwaar en gemaakt van hars. Ik zou hem uiteindelijk kapot maken door hem te verplaatsen, en dan zou mijn teleurstelling onmetelijk zijn en mijn dag zou verpest zijn.
Ja, voor $500 zou hij lichten moeten hebben, het zou cool zijn om er een paar te installeren en misschien een rookmachine toe te voegen. Hij heeft ook een kussen nodig lol

Ondertussen in Noord-Georgia… Homegoods heeft niets, Marshall's had een bikinikussen met skelet en een vriend in een gebied dat leek op houders, maar verder niets, Michael's had een paar dingen die niet hun reguliere Halloween-aanbod leken te zijn en At Home begon, zoals gewoonlijk, er al mee. Dit was dinsdag, dus wedden dat er nu veel meer is.
View attachment 803886
View attachment 803887
View attachment 803888
Image

Interessant, deze leverancier komt uit Hong Kong. Ik weet dat de VS in 2019 zo ongeveer zei dat items uit HK tegen hetzelfde tarief zullen worden behandeld als het vasteland van China, voordat het een vrijhaven was en zijn eigen tarief had dat specifiek daarvoor gold. Ik weet niet of er sindsdien iets is veranderd.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Hier zijn een paar foto's van de Pumpkin Ground Breaker en een paar gedachten. De foto's laten zien hoe de kop in het lichaam wordt opgeborgen, de oranje verf is op sommige plaatsen slordig en je kunt de C7-lamp in een bepaalde hoek zien. We zullen de verlichting in zijn kop veranderen. Ik ben dol op Rattles en de At Home Skeleton ground breaker. De pumpkin ground breaker is de minst favoriete van de drie en ik ben dol op pompoenen. De armen passen in elkaar en klikten gemakkelijk vast, maar zoals je op de foto's kunt zien, is het oranje vrij helder en is het slordig geschilderd. Het kleine lampje doet niet echt veel, maar dat wist ik van tevoren. Ik wou dat hij een nek had... zelfs al waren het maar een of twee wervels! Het kleurverschil van de kop (vrij dof) tot het lichaam (levendig) komt niet helemaal overeen. Ik heb hem gekregen met 15% korting met behulp van de aanmeldingscoupon van At Home.
Image

Image

Zou ik hem opnieuw kopen... ja, maar hij is geen Embers

Image
Een andere aankoop was deze 6ft LED Reaper die schade had aan zijn rechterschouder. Voor ons een vrij gemakkelijke reparatie. Hij was oorspronkelijk $219,99 en ze hadden hem voor de helft van de prijs voor $109,95. En toen was er 15% korting, dus hij was $93. Mijn excuses voor de slechte foto's. mijn telefoon hield niet van de belichting
Image
Image

Ik wilde die baanbreker echt leuk vinden, maar de kleur op deze nekloze grondlegger is verschrikkelijk. Ik kan niet zeggen dat ik het algehele ontwerp niet leuk vind, maar de verkeerde verf verpest het gewoon. Een volledige en complete herschildering van zowel hoofd als lichaam zou dit een behoorlijk rekwisiet kunnen maken. Zoals het is, ziet het er vreselijk onsamenhangend uit, alsof iemand op het laatste moment stukken aan elkaar heeft geknutseld en het klaar noemde.

Dus de pompoen-grondbreker ziet er 's nachts beter uit. Ik heb geen filters op deze foto gebruikt, ik heb hem alleen bijgesneden. Ik heb zijn linkerarm verwijderd omdat hij te groot is om op deze tafel te zitten als hij vastzit. Hij is niet gebroken, ik heb hem eraf gehaald. Wees alsjeblieft mild in je kritiek op hem! Lol.

Ik denk dat de schedelbank op dit moment de aandacht trekt van At Home. Het is echter moeilijk om daar enthousiast over te worden op basis van de prijs, zelfs met een coupon. Het is een mooi accentstuk, maar voor de prijs kan ik bijna iets veel opvallender en opvallender kopen.

Dus de pompoen ground breaker ziet er 's nachts beter uit. Ik heb geen filters gebruikt op deze foto, ik heb hem alleen bijgesneden. Ik heb zijn linkerarm verwijderd omdat hij te groot is om op deze tafel te zitten als hij vastzit. Hij is niet kapot gegaan, ik heb hem eraf gehaald. Wees alsjeblieft mild in je kritiek op hem! Lol.
View attachment 804011
Ik vind hem leuk. Ik zou hem in het echt moeten zien om hem te vergelijken met de groundbreakers die ik vorig jaar bij Costco en Joann heb gekocht. Ik vind het leuk dat het een heel andere versie is, maar ik vind hem niet zo leuk als die van Party City vorig jaar. Ik hoopte dat Costco dit jaar Embers opnieuw zou bekleden, maar het klinkt alsof ze dit jaar misschien niet veel, zo niet iets, voor Halloween zullen doen vanwege de tarieven.

Ik vind hem leuk. Ik zou hem in het echt moeten zien om hem te vergelijken met de baanbrekers die ik vorig jaar bij Costco en Joann kocht. Ik vind het leuk dat het een heel andere versie is, maar ik vind hem niet zo leuk als die van Party City vorig jaar. Ik hoopte dat Costco Embers dit jaar opnieuw zou bekleden, maar het klinkt alsof ze dit jaar misschien niet veel, zo niet iets, voor Halloween zullen doen vanwege de tarieven.

Ik denk nog steeds dat het gebruik van een kleine hoeveelheid iets donkerdere transparante vlek, lichtjes eroverheen geborsteld om de kop een beetje te verrotten om beter bij het lichaam te passen, het nog beter zou kunnen maken zonder het oranje van de pompoenkop volledig te verliezen.
Ja, ik wilde Embers halen, maar waar ik woon was er geen Party City. We gaan zijn hoofd opnieuw bewerken. Ik vind hem leuk, hij is gewoon niet mijn favoriete prop. Het was 2 uur rijden voor mij om naar de dichtstbijzijnde At Home te gaan, dus ik vind hem leuk genoeg om die rit niet te maken, plus de twee uur terug, om hem terug te brengen. Bovendien, als de rekwisieten mijn huis binnenkomen, worden ze mijn kinderen! Ik begin ze te beschermen!😁 Ik denk dat je idee met de vlek goed is, maar ik zal het hem aandoen of ik zal het gewoon proberen op verschillende pompoenen van Home Depot als zijn hoofd. Ik heb genoeg tijd om uit te zoeken wat ik met hem ga doen.
Ik heb ook de schedelbank gekocht en het is een mooi stuk. Als ik twee uur rijd, maak ik het de moeite waard!

Ik denk dat de schedelbank op dit moment misschien wel de aandacht trekt van At Home. Het is echter moeilijk om daar enthousiast over te worden op basis van de prijs, zelfs met een coupon. Het is een mooi accentstuk, maar voor de prijs kan ik bijna iets kopen dat veel opvallender en opvallender is.
Ik zal de mijne op de begraafplaats plaatsen als een bank voor welk monster/skelet dan ook dat volgens mij past. Ik hoop dat het mijn begraafplaats een beetje realistischer maakt... een bank voor 'rouwenden'.

Ik zal de mijne op de begraafplaats plaatsen als een bank voor welk monster/skelet dan ook dat ik geschikt vind. Ik hoop dat het mijn begraafplaats een beetje realistischer maakt... een bank voor 'rouwenden'.
Dat is wat ik ook van plan was. Zijn de schedels van plastic of hars? Ik ben een paar jaar geleden begonnen met het vermijden van hars. Het ziet er mooi uit en voegt meestal genoeg gewicht toe om dingen overeind te houden in de wind. Ze zijn echter meestal meer gedoe als het gaat om opslag en ik moet extra voorzichtig zijn zodat ze niet afbrokkelen of breken. Plastic is voor mij gewoon makkelijker en ziet er nog steeds goed uit als het goed gedaan is.

Als ik een kortingsbon van 15% kan krijgen terwijl ze nog op voorraad zijn. Ik zal er waarschijnlijk een halen, want ik hou van de meeste dingen die met skeletten te maken hebben, aangezien mijn tuin meestal een begraafplaatsthema heeft.

121 - 140 of 321 Posts