Wie kijkt er dit jaar uit naar de thuiswinkel? Ik kan niet wachten om te zien wat er in 2025 komt, want we kregen vorig jaar in mei een preview. Denk je dat ik het weer moet kopen?
Ja, voor $500 zou hij lichten moeten hebben, het zou cool zijn om er een paar te installeren en misschien een rookmachine toe te voegen. Hij heeft ook een kussen nodig lolIk zou die zeisstoel geweldig vinden. Ik heb altijd al een "Halloween"-stoel gewild om in te zitten terwijl ik snoep uitdeel aan de TOT'ers in plaats van mijn opvouwbare stoel te gebruiken. Maar $500 is een beetje veel, ik wil er niet zo een. Hij ziet er cool uit, maar lijkt zwaar te zijn, erg zwaar en gemaakt van hars. Ik zou hem uiteindelijk kapot maken door hem te verplaatsen, en dan zou mijn teleurstelling onmetelijk zijn en mijn dag zou verpest zijn.
Ondertussen in Noord-Georgia… Homegoods heeft niets, Marshall's had een bikinikussen met skelet en een vriend in een gebied dat leek op houders, maar verder niets, Michael's had een paar dingen die niet hun reguliere Halloween-aanbod leken te zijn en At Home begon, zoals gewoonlijk, er al mee. Dit was dinsdag, dus wedden dat er nu veel meer is.
View attachment 803886
View attachment 803887
View attachment 803888
De oogballen zeggen: “Heb je dat allemaal gedronken??”Ik hapte naar adem.
View attachment 803948
Cerberus' link is nu live
De "2 skeletten die een kist dragen" hebben een ?upgrade? gekregen.
Hun uitpuilende oogballen zijn zeker...iets.
Ik vind hem leuk. Ik zou hem in het echt moeten zien om hem te vergelijken met de groundbreakers die ik vorig jaar bij Costco en Joann heb gekocht. Ik vind het leuk dat het een heel andere versie is, maar ik vind hem niet zo leuk als die van Party City vorig jaar. Ik hoopte dat Costco dit jaar Embers opnieuw zou bekleden, maar het klinkt alsof ze dit jaar misschien niet veel, zo niet iets, voor Halloween zullen doen vanwege de tarieven.Dus de pompoen ground breaker ziet er 's nachts beter uit. Ik heb geen filters gebruikt op deze foto, ik heb hem alleen bijgesneden. Ik heb zijn linkerarm verwijderd omdat hij te groot is om op deze tafel te zitten als hij vastzit. Hij is niet kapot gegaan, ik heb hem eraf gehaald. Wees alsjeblieft mild in je kritiek op hem! Lol.
View attachment 804011
Ja, ik wilde Embers halen, maar waar ik woon was er geen Party City. We gaan zijn hoofd opnieuw bewerken. Ik vind hem leuk, hij is gewoon niet mijn favoriete prop. Het was 2 uur rijden voor mij om naar de dichtstbijzijnde At Home te gaan, dus ik vind hem leuk genoeg om die rit niet te maken, plus de twee uur terug, om hem terug te brengen. Bovendien, als de rekwisieten mijn huis binnenkomen, worden ze mijn kinderen! Ik begin ze te beschermen!😁 Ik denk dat je idee met de vlek goed is, maar ik zal het hem aandoen of ik zal het gewoon proberen op verschillende pompoenen van Home Depot als zijn hoofd. Ik heb genoeg tijd om uit te zoeken wat ik met hem ga doen.Ik vind hem leuk. Ik zou hem in het echt moeten zien om hem te vergelijken met de baanbrekers die ik vorig jaar bij Costco en Joann kocht. Ik vind het leuk dat het een heel andere versie is, maar ik vind hem niet zo leuk als die van Party City vorig jaar. Ik hoopte dat Costco Embers dit jaar opnieuw zou bekleden, maar het klinkt alsof ze dit jaar misschien niet veel, zo niet iets, voor Halloween zullen doen vanwege de tarieven.
Ik denk nog steeds dat het gebruik van een kleine hoeveelheid iets donkerdere transparante vlek, lichtjes eroverheen geborsteld om de kop een beetje te verrotten om beter bij het lichaam te passen, het nog beter zou kunnen maken zonder het oranje van de pompoenkop volledig te verliezen.
Ik zal de mijne op de begraafplaats plaatsen als een bank voor welk monster/skelet dan ook dat volgens mij past. Ik hoop dat het mijn begraafplaats een beetje realistischer maakt... een bank voor 'rouwenden'.Ik denk dat de schedelbank op dit moment misschien wel de aandacht trekt van At Home. Het is echter moeilijk om daar enthousiast over te worden op basis van de prijs, zelfs met een coupon. Het is een mooi accentstuk, maar voor de prijs kan ik bijna iets kopen dat veel opvallender en opvallender is.
Dat is wat ik ook van plan was. Zijn de schedels van plastic of hars? Ik ben een paar jaar geleden begonnen met het vermijden van hars. Het ziet er mooi uit en voegt meestal genoeg gewicht toe om dingen overeind te houden in de wind. Ze zijn echter meestal meer gedoe als het gaat om opslag en ik moet extra voorzichtig zijn zodat ze niet afbrokkelen of breken. Plastic is voor mij gewoon makkelijker en ziet er nog steeds goed uit als het goed gedaan is.Ik zal de mijne op de begraafplaats plaatsen als een bank voor welk monster/skelet dan ook dat ik geschikt vind. Ik hoop dat het mijn begraafplaats een beetje realistischer maakt... een bank voor 'rouwenden'.